söndag 24 april 2011

Välkommen mosters kille:)

Har jobbat precis hela påsken och än är det inte klart. I morgon jobbar jag sista dagen på denna "helg", fast som det känns nu skulle jag göra i princip vad som helst för att slippa. Är så trött och har så mycket att stå i denna vecka men det är bara att ta tjuren vid hornen. Dessutom längtar jag sjukt mycket efter att få åka och hälsa på Jenny och Ken och titta på deras nyförvärv:) Lilla Levis, som kom till världen på självaste skärtorsdagen! Vilken lycka. För ett par år sedan blev jag moster till en Viggo, söt som socker, sen kom mosters älsklingstjej till världen och sen nu, en underbar liten Levis.För även om jag inte hunnit träffat honom än så vet jag att han kommer att vara en bedårande liten skapelse!

Återkommer inomkort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar