tisdag 26 april 2011

Tiden får utvisa, men jag har en plan:)

Har kollat på huset i dag igen, besiktningsmannen hade inte mycket att slå ner på, eller jo färgen hade flagnat lite på ett ställe på en vägg i garaget:) Det känns mycket bra. Skolan var också helt ok. Kanske svårt att jämföra med skolan vi går på i dag eftersom den är uppbygd på ett helt annat sätt men jag tror det kommer att bli bra och att barnen kommer att trivas i området och skola/dagis.

Efter det åkte vi hemåt sala igen och dags för de sista rycket inför att vår mäklare kommer i morgon och fotar här hemma. Hoppas vi får detta sålt nu och att det inte tar allt för lång tid.

Senaste tiden har en känsla sakta börja gnagt i mitt huvud. Jag har bollat med mig själv fram och tillbaka, vridit och vänt. Om jag gör si så händer så och om jag gör så, så händer si....eller vet jag egentligen? Jobbigt när man får såna tankar. Men nu har jag vridit fram en lösning och jag tror det blir den bästa! Vad det är, ja det vill jag inte skriva här...:)

Nej nu ska jag läsa lite sen blir det sova för min del....


So long...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar