måndag 18 april 2011

Oh my god...

Jack kommer smygandes ner från trappen. Tårar rullar och han säger att hans datamus gått sönder. Jimmy följer med upp på hans rum och möts av en avklippt mus. Först vill han inte erkänna, något som är väldigt vanligt med vår lilla kille, men eftersom Jimmy ser saxen som ligger bredvid den avklippta musen är händelseförloppet solklart. Tillslut erkänner lillen sitt snedsteg och förklarar med darrande läpp att han klippte av sladden för att han ville ha en trådlösmus! Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Ena sekunden känner jag mig så irriterad, för det är inte första gången lilleman förstör sina saker, men själva anledningen gör att jag ändå blir varm i hjärtat. Min lilla kille som vill så mycket här i livet...

I dag har jag och Jimmy vart in till västerås och skrivit på pappret på huset! Handpenningen är lagd och senast 1 augusti är inflyttning. Förhoppningsvis tidigare så vi kan fixa och dona under Jimmys semester! Längtar jättemycket!

Nu ska jag kolla klart på en unge i minuten, men det jag längtar mest till är ändå min älskade svägerska och vän som snart blir mamma igen! Ska bli så spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar