torsdag 28 april 2011

Bara att inse att vissa dagar är bättre än andra:)

Helt slut från topp till tå. I dag har det bara vart kaos i mitt huvud. Nog för att jag anser mig själv vara ganska stresstålig, men när man försöker göra en och samma sak 40 gånger och folk bara drar i en, ringer en, ger en nya direktiv, man ska lyssna hit och dit när jag har en miljon viktigare saker som måste göras så blir det kaos i min hjärna. Dessutom har jag en förmåga att då lägga bort mitt trevliga humör. Orkar inte. Kan bara summera dagen så här, om inte mina underbara kolleger fanns, hur skulle det då se ut? Ni är grymma och det är ni som gör det värt! Så tack för det!

Nej nu ska jag lägga mig tidigt i dag och vakna upp pigg och avskakad från mina funderingar. Sen är det bara på´t igen. Men sen är jag ledig i helgen och då ska det firas en lite Jack! Min lilla skrutt som har haft nedräkning i flera veckor till sin födelsedag.

Var och handlade lite presenter i dag och det resulterade i en stor! radiostyrd bil, vilket jag tror att han kommer bli jätte glad för. Sen köpte vi även en ny cykelhjälm, en mörkerkikare, tatueringar och bandyklubba,boll och ett bandymål. Tror lilleman kommer bli nöjd!

Nu ska jag fortsätta kolla på bolibompa och vinnarskallar, självaste Joel Kinnaman är med i vinnarskallar, och ja, han är grymt snygg i sin pojkaktiga frisyr, glömde jag säga att barnen är på övervåningen och leker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar