måndag 4 april 2011

Fruktansvärt fult kort, jag vet men nu kan det inte bli sämre:)

Jag hatar att vara med på kort, kanske för att jag oftast ser tjock ut och flyter ut över hela kortet med min dubbelhaka. Men jag tänker ändå bjuda på ett sånt där otroligt fult kort på mig själv bara för att jag tycker att det är så klockrent:) Inte ofta man säger så men varsegoda...


Bilden är tagen dagen efter min operation, jag och droppställningen besöker terassen på sjukhuset med utsikt över grönan:) Förhoppningsvis kommer jag aldrig mer behöva se på ett sånt fult kort igen. Förhoppningsvis kommer jag inte täcka hela bilden i framtiden. -4 kg på 4 dagar, det gillas!

Mår fortfarande lika bra som tidigare, fortfarande är magen "gravid" på grund av att den fortfarande är svullen, men jag hoppas att det ger med sig snart. Dricker som en dåre om dagarna för att jag ska få i mig allt jag ska under en dag. Visst det är lite mäck att hinna med alla "måltider" i början men det går. Blir nog stor skillnad då jag får börja äta fast föda och slipper äta lika intensivt som jag gör nu. Men jag kan lova, det är så värt det!

Sen är jag så glad att jag har så många stöttande människor kring mig, som ringer, messar och facebookar mig och frågar hur det är och hur det går! Jag är glad att jag har så fina vänner kring mig! Tack det värmer!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är fin och det kommer jag alltid att tycka! /Lillasyster Lisa

    SvaraRadera
  2. Ursäkta men det är inte du som tar upp bilden. Det är den gigantiska droppflaskan och droppställningen :) hahaha! :) ja bilden är verkligen klockren!!

    -4kg, oj oj här går det undan! vad duktig du är!

    KRAM!

    SvaraRadera