lördag 9 april 2011

En lista för alla andra 14 åringar som också har tråkigt:)

Jack kollar på bolibompa, hans mamma försöker febrilt hålla ögonen öppna för att vara en bra mamma så pojken inte ska behöva sitta själv och kolla på tv. I brist på hjärnceller just nu så tänkte jag göra en sån där lista som jag sprang över i en annan blogg...


OM DIG
1. Namn - Ganska dum fråga eftersom jag tror att det redan framkommit, men Sara!
2. Bor - Än så länge i Sala, men planerna finns i huvudet...
3. Syskon - Ja tre och de är de bästa man kan ha!
4. Ålder - Ålder spelar ingen roll, ( kris)
5. Född - Ja
6 Ögonfärg - mörkbruna
7. Längd - Läkaren sa 160
8. Skostorlek - 36/37
9. Höger eller vänsterhänt - höger
10. Stjärntecken - Stenbock, envis och jordnära
11. Hårfärg - mörkbrunt
12. Födelseort - Avesta

DAGENS..
1. Låt - Oj har inte kommit så långt i dag..
2. Saknad - Människor som satt spår
3. KläderEn orange ganska ful topp
4. Smink - osminkad
5. Underkläder - Ja
6. Mat - Inte hunnit så långt än
7. Köp - ingenting.
8. Göra sen - Vika tvätt, roligare lördag kan man ha
9. Godis - Trot eller ej, men har inte ätit godis på några veckor nu
10. Ord - You nerver know how strong u are, until being strong is the only choise u have...

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Ja, det lever en liten skogsmulle i mig
2. Tycker du om godis - Vem tycker inte om godis?
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Just nu ingen
4. Äter du oftast nyttig mat - Räknas soppor, nyponsoppa/ saft soppa mm dit?
6. Är du stark - Fysiskt stark har jag alltid vart, psykiskt stark jobbar jag på att bli:)
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Alla människor har lika många muskler
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Jag jobbar på det
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Alltid, det är viktigt
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Sara, Maria...det fanns kanske inte så mycket flaschigare då??
12. Du tycker att du själv är smart - gör jag?
13. Vad är det sämsta hos dig - Jag har dåligt morgon humör...
14. Vad är det bästa hos dig - De människor jag älskar sviker jag aldrig
15. Har du bra självförtroende - Köper mig ett nytt snart
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn ? Ganska mycket både på jobbet och när jag är ledig
17. Du tycker om att vara med killar - Ja jag tycker om att umgås med människor
18. Känner du dina grannar - ja :)
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Vem bryr sig om det?
20. Använder du BH varje dag - Ja faktiskt, skulle kännas väldigt naken annars
21. Svär du ofta - Helvete heller, man måste tänka sig för
22. Gillar du skolan - Frågan tyder på att jag är för gammal för dessa frågor
23. Har du någon gång skolkat - ja..
24. Spelar du något instrument - Nej.
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Många när jag var yngre
27. Har du några tatueringar - inte än
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - Öh, räknar inte

BRUKAR DU...
1. Sova -
ja faktiskt
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej
3. Röker-  nej
 4. Dricka - jo
5. Skada dig - varje dag
6. Klä dig i svart - alltid
7. Hata folk - Bara de som har gjort sig förtjänta av det, vem gillar Kadhaffi exempelvis?
8. Lita på folk - Väldigt få
9. Skada dig med flit - Ja varje dag, vilken fråga.
10. Drömma mardrömmar - ja, ibland.
11. Gå i skolan - nej
12. Gå i kyrkan - nej.
13. Vilja dö - nej

NÄR...
1. Åt du senast - Frukost nyligen
2. Läste du ut en bok senast - Läste gjorde jag i går men boken är inte slut än
3. Köpte du något senast - I torsdags
4. Svor du senast - kommer inte riktigt i håg
5. Sjöng du senast - i går då jag och Jack sjöng sing star
6. Klagade du senast -  typ nu?
7. Klantade du dig senast - Inte hänt än i dag iaf

HAR DU...
1. För många vänner - Kan man ha för många?
2. Förföljelsemani - pass
3. Någon annan psykisk sjukdom - Just nu anorexia och borderline light
4. Skadat någon - Beror på hur man ser på de
5. Färgat håret -  Många gånger
6. Några piercnings - Öronen
7. Några tatueringar - Inte än...fortfarande
8. Egen dator - En självklarhet, alla i vår familj har egen dator
9. Gjort bort dig rejält -Har hänt, kommer aldrig hända igen?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar