måndag 25 april 2011

Tråkigt inlägg, ultrashine

Dagen började med jobb. Egentligen skulle jag vilja skriva av mig massor men kan inte. Bäst att svälja:) Men nu är jag ledig i morgon och då händer det saker, först ska vi till nya villan för besiktning, man kan bara hålla tummarna att den går bra! Efter det ska jag och killarna besöka nya skolan, vilket kommer bli spännande! Minst sagt för Kevin! Min stora lilla skrutt...

I dag har jag även hunnit med att träffa lilla lilla Levis. Så liten och så söt. Blir ett besök snart igen!

Annars i mitt liv då? inte mycket egentligen, har jobbat hela påskhelgen. Det går faktiskt över förväntan bra med maten och jobbet, trodde att det skulle kunna bli lite svårt att hålla mattider och dyl men som redan skrivet går det väldigt bra. minus 8 kg nu. Men trots det så tycker jag inte att jag känner av allt för mycket än. Mitt mål är att inom ett par veckor börja träna på gym, dels för att förebygga att mitt skinn inte följer med i min viktminskningstakt men också för att bygga upp kroppen inför framtiden.

Men annars har det nog inte hänt så mycket, är sjukt  trött så nu blir det sängen för min del!

// sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar