söndag 10 april 2011

En salig blandning

Godmorgon!

I går åkte jag och Kevin hem till Malin o co och hade kvalitetstid vs nyttotid tillsammans med dem. Jag och Malin vårstädade bilarna tillsammans och vad skönt det var. Nu är sommardäcken på, bilen är fräsch på insidan, det enda som krävs nu är en tvätt på utsidan så är det en pärla igen.

Efter det åkte vi in och kollade på det "idylliska" lilla huset i Västerås. Det enda som är lite minus är att rummen är små. Men jag tror att man kan lösa det genom bra och smarta möbler med mycket förvaringsmöjligheter. Vi är iaf med och budar, men det kommer att gå upp bra mycket i pris tror jag. Vi har hittils det ledande budet men så är kl bara åtta än:(

Måste bara få skryta lite om min minsta kille. jack är alltså 4 år, fyller 5 på sista april. Han ska härma sin storebror i allt och när Kevin kommer hem med läxa är vi tvugna att skriva "läxa" till Jack också. Det har resulterat i att han i dag kan läsa och är 4 år. Det är imponerande tycker jag! Har så otroligt duktiga och lättlärda ungar, måste brås på mig ( host) haha...

Nej om man ska göra ett ryck! Skulle behöva rensa ur ungarnas kläder, finns en hel del som blivit för kort under vintern som nån annan har större  behov utan än vad vi har!

Africa here they come:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar