fredag 29 april 2011

i dag är jag människa igen...skönt

I dag har det flutit på bättre på jobbet. Haft en bra kväll med underbart roliga kolleger. Det är de bästa med mitt jobb, att jag har så många fina, kompetenta, jordnära och roliga människor omkring mig. Så en stor kram till er alla!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och invänta John. I morgon ska vi fira våran kille! Jimmy frågade mig om vi skulle ställa klockan så vi kunde gå upp och sjunga för honom på sängen. Men ställa klockan på typ 6 en ledig lördag? Kan vi inte sjunga lite senare??:) Dagen kommer iaf bestå utav expos reptilmässa och kalas. Efter kalaset ska vi hem till några vänner för middag ( grilla) och prov dricka lite vin. Första gången för mig efter op. Få se hur det går, kanske ramlar av stolen efter ett halvt glas:)

Nej sängen och John var det ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar