fredag 15 april 2011

Mysfredag!

Har haft en jätte mysig dag tillsammans med Henke, Mia och Ludde i dag. Först fikade vi på grodbakelser som Jack hade valt, själv unnade jag mig ett glas saft:) Sen styrde vi kosan mot västerås och Ikea! Gud så stort det var, det kan bli mycket bra där ute när allt blir klart. Sen åkte vi till Ica Maxi och handlade eftersom vi bestämde att de skulle stanna på middag. Jag kan säga så här, jag hade kunna gjort mig riktigt osams med någon där. Handla på en fredag eftermiddag är ingen höjdare!:)

Vi lagade Tacos och hade en riktigt mysig em/kväll! Kevin var på disco på skolan och kom hem nöjd och belåten efter att ha handlat godis och läsk och lyssnat på Eric Saade:)

Jag blir sentimental när man inser hur stora ens barn blir, när jag släppte av två hårspraysstylade killar vid skolan för att gå in till discot! Kan inte i ord beskriva känslan över att älska en unge så mycket!

Nu ska jag sluka en ny bok, Peter Rätz, nio år som undercoveragent och infiltratör. KKan nog bli spännande läsning.

I morgon ska vi träffa en advokat på morgonen och sedan blir det jobb för min del. En enkel C-tur. På måndag ska det skrivas papper på huset! Wiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar