onsdag 6 april 2011

Mitt jobb

Här haglar det in inlägg, eller haglar, men ett om dan i af, kanske beror på att man är ledig, hemma, och typ inte har nått vettigare att göra under dagarna. Men i dag har jag iaf ett möte på jobbet som jag ska in på, efter det är det APT, kanske stannar på det också, jag menar, det händer något under dagen och jag får träffa mina goa arbetskompisar.:)

Tänkte på det, jag är så himla glad över mina jobbarkompisar.Dels de tjejer som gick i min klass på högskolan, som jag i dag har fått som mina arbetskompisar! Så gulliga och duktiga tjejer. Sen alla toppen tjejer och killar som jobbar där uppe, som hjälper en att svara på alla dumma frågor, som man skrattar konstant med, som man kan prata om allvarliga saker tillsammans med, som är arbetskompisar! Som jag trivs, jobbet är roligt om än väldigt stressigt många gånger, men vad gör det? I love it!

Så här ser ena teamexpen ut

Så glad och tacksam över att ha ett jobb som jag valt själv, som jag kämpat mig till, som jag trivs med och som jag inte skulle vilja byta med någon!:) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar