tisdag 29 november 2011

Hur skönt är det inte?

Åh vad jag har hunnit med mycket i dag på lediga dagen! Kommer kännas skönt att krypa ner i sängen i kväll och veta att jag har gjort så mycket.

Dagen började med städning, och tvättning. Efter det gjorde vi i ordning lussebullar, något som killarna uppsakttade. Kesella bullarna blev mycket goda, men kanske inte fullt så snygga. Det är både bajskorvar och egendesignade katter:) Men som sagt, goda var dem. Har frysit in tre påsar så nu har vi till julen.

Efter det så åkte vi på en liten julklappsjakt och det resulterade i att vi hittade en hel del. Visst finns det kvar att köpa men några kan bockas av nu iaf. Skönt! hem och fortsatta städa och sedan vida typ 5 maskiner tvätt som nu ligger i div garderober. På det har jag även bytt sängkläder.

Killarna har precis hoppat i säng. själv ska jag kolla på SOA. Sen vet jag inte vad det blir. En tidig kväll kanske, eller slö tittande på tv:n. visar sig.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar