söndag 20 november 2011

Äntligen över

En jobbhelg är över. Nu väntas en ledig dag i morgon och då är tanken att det ska städas och pyntas lite inför advent. Hinner inte senare i veckan så det får bli en liten tjuvstart:)

Sen ska jag och killarna till toys r us i morgon också, de fick varsin slant av farmor sist som de skulle få köpa sig ngt för så i morgon har jag lovat dem att åka dit. Mina barn har lika stor beslutsångest som jag har så jag antar att det kommer att ta lite tid det där.

Veckan kommer bjuda på en hel del stress, planering, pusslande och utbildningar. Men den här veckan bjuder också på en hel del roligt tillsammans med mina fantastiska vänner. Jag behöver det nu! Verkligen.

Nu ska jag kolla klart på tv sen ska jag gå och lägga mig och läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar