söndag 13 november 2011

Helgen har vart hård men rättvis:)

Vilken helg!

starten gick i fredags, vi mötte upp övriga ur familjen Nordman nere i hamnen i Stockholm. Båten avgick vid 18 tiden och då var det mat i form av förrätt, varmrätt och efterrätt. Mycket mycket gott. sen vidare ner på taxfreen för att inhandla lite gott att dricka, intog en förfest i vår hytt. Vi dansade, sjöng, blev raggade på, drack goda drinkar, åt nattamat, hade allvarliga samtalmm mm Men det var mycket lyckat!

Lördagen bestod mest i att slappa, handla på taxfreen igen och äta gott. hemma i Västerås blev jag upphämtad av Sandra vid bussen. Vidare hem till henne där det bjöds på tacos, vin och roligt sällskap! Kvällen slutade på BMB. Vilka fina vänner jag har!

På söndagen undrade jag hur jag var funtad. I dag stod jobb på schemat och efter en tvådagars var man inte särsklit uppladdad. Men jag visste att allt skulle gå. När jag kom till jobbet visade det sig att schemat var helt kostigt och vi var 3 stycken för många varav jag fick kompa ut om jag ville! OM jag ville... hem igen och har bara myst med killarna!

Bjuder på lite bilder!

















En hård men rolig helg tillsammans med människor som gör mig mycket glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar