torsdag 24 november 2011

i love hjärtat

Första utbildningsdagen på aros congress avslutades i går. Var faktiskt riktigt bra. Gruppuppgifter i princip hela dagen. Det gör att det inte blir lika segt som att sitta och lyssna på en föreläsare i 8 timmar.

Det jag kom fram till under dagen var iaf att....Jag har underbara kolleger. Jag vet att jag sagt det förut men de är oslagbara! Så roliga, kunniga, underbara vänner. Några av dem har blivit vänner för livet. Hur härligt är inte det. Man har träffat tjejer och killar som man verkligen klickar med! Underbart!

Efter ett år tillsammans med dessa människor, har man hittat vänner som man kan öppna sig för. Som man kan dela både roliga och mindre roliga saker tillsammans med. Som förstår, som stöttar som finns där. Som man skrattar med, som man lär sig utav, som man delar erfarenheter tillsammans med!

Så alla mina kolleger, ta åt er! Ni är underbara människor!


Nu väntar utbildningsdag nr 2. Sen blir det "möte":)

Ser fram emot en härlig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar