tisdag 8 november 2011

Onsdag mitt i veckan

Fortfarande lite snorigt här hemma. Men vi har huvudet upp och fötterna ned:)

I dag är det redan onsdag, jag kommer att möta upp en fin kollega och vän för lite shopping och lunch innan kvällspasset. Jag och sandra har planerat in en sväng till Erikslund. Skulle verkligen behöva nya byxor!

I går ansökte jag till två kurser på högskolan, jag tror inte att jag kommer in då jag gjorde en så kallad sen anmälan och vad jag förstår det då blir man bara antagen om det finns plats kvar. Men man kan ju alltid hoppas. Tänkte att jag skulle läsa lite kurser nu på sidan om jobbet, dels för att samla högskolepoäng och dels för att det är meriterande. Kurserna jag valde är kardiologi-svikt och katastrofmedicin.

Som sagt jag tror inte jag kommer in och då är det så, inget jag kommer bli ett dugg ledsen över, då söker jag bara igen sen. Ingen panik.

Nej om man skulle ta och dra på sig ett face i form av lite mascara så man kan vara fit for fight när dagen startar:)


DÅ:

NU

Jag är till och med mindre med tjock vinterjacka än jag var i tunn tunika i vintras. Det tar sig!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar