onsdag 16 november 2011

Efter 8 år är den äntligen på plats!

Det är krisen....

Nej men i går gjorde jag det som jag velat göra i åtta år! Jag tatuerade mig. Från början var tanken att den inte skulle bli så stor men efter att fått sett skissen var jag såld. Tatueringen är jag.




  • Dels för att mina barns namn pryder den
  • Den innehar ett EKG som symboliserar att mitt hjärta pumpar för dem
  • Samt att den är jag helt enkelt...lite rockig men inte för mycket


Mamma tyckte nog den var lite stor och jag tror inte hon älskade ideen på att sin dotter skulle tatuera sig, men som hon själv sa, jag är snart 30 och bestämmer själv:) Men....sen ser jag hur hon har skrivit en kommentar på facebook som lyder typ....-Jag trodde du skulle tatuera in mamma...:)
Så...en utmaning mamma, den dagen du tatuerar in mitt namn så lovar jag att du ska få en plats på min kropp också:)
Hon är för söt.....

Ja det kanske är så...krisen är nära...30 år....
mer om det en annan dag, nu ska jag njuta av min snygga tatuering och kolla lite på tv!

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Mamma sa: såg du saras tatuering, den var fin tycker jag

    SvaraRadera