tisdag 22 november 2011

Utmaning

Då var jag hemma efter ett pass på huset. Bara att svira om till nattsärken för kl 07.00 ska jag infinna mig där igen. Har vart en lugn kväll med ett glatt gäng så kvällen har vart mycket bra.

I morgon står en utmaning på schemat. Lämna två barn på dagis/skola 6.30, vara ombytt och klar på sjukan kl 7. Jimmy är i sthlm på kurs så jag är lite ensamstående. Siw har vart här och vart barnis i dag. Tur man har folk som ställer upp omkring sig!

På torsdag och fredag är det utbildningsdagar med jobbet, ska bli spännande att se vad som händer då. Har hört ryktas om lego bygge, vilket jag är grym på...tur att man har två legoälskande pojkar!:)

Nej nu sängen så man är pigg i morgon då klockan ringer. Om man nu någonsin kan vara pigg den tiden på dygnet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar