onsdag 23 november 2011

Amazing.........

En stor eloge till mina två prinsar som utan klagomål steg upp före 6 i morse. Utan klagomål klädde de på sig och ut i den dystra mörka morgonen. Utan klagomål gick de in som första barn på dagis/skola. Utanklagomål överhuvud taget. Det gjorde att deras mamma kom i tid till jobbet! Fantastiska killar!

Efter jobbet ämtades de upp och vi åkte till Erikslund för att köpa ett par mössor och vantar. Hem och åt mat, kollade på tv och läxan är gjord. Nu har de precis hoppat i loppen båda två. Båda lika trötta.

Vi vuxna har en arbetsdag på 8 timmar, mer skulle vi nog inte palla med i längden. Men barnen då? I dag var de på dagis/skola i 9 timmar. I morgon blir det 10 timmar. Usch, jag kan bara glädja mig med tanken att detta inte händer varje dag hemma hos oss. Men eftersom J är på kurs och jag ska på utbildning i morgon så blir det lite små tufft.

Själv är jag också väldigt trött. Få se om jag ens prioriterar Grays i dag eller om jag lägger mig och sover i stället!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar