fredag 2 december 2011

Jag bygger alltid upp för stora förväntningar, framförallt när det gäller filmer. I går skulle jag äntligen se Bridesmades, vilken jag har hört väldigt mycket positivt om. Men nej. Inte var den så rolig som alla har sagt. Ganska förutsägbar och vanlig.

Julklapparna börjar inhandlas och jag har bara några kvar, det är skönt även om de som är kvar är de svåraste. Vad köper man till någon som har allt? Ja inte är det lätt inte!

I dag har syster fått sin första egna lägenhet också. Spännande. Måste åka dit framöver och se hur det blir! Kommer i håg känslan!

Har inte så mycket mer att komma med i dag, ska njuta av en ledig fredagkväll, adventskalender med Jacken och en bra ny bok!

I morgon ska jag o Jimmy göra stan. Kevin är i avesta och Jack ska på kalas. Hur ofta händer det att vi får gå själva på stan? Ska även möta upp pappa och Ulla för en lunch.

Ha en bra helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar