måndag 28 november 2011

snark.....

När jag la mig i går var jag ganska trött, men allt eftersom jag låg där blev jag piggare och piggare. Vred och vände på mig tills jag slutligen somnade. Upp före tuppen i morse för jobb. Ett intensivt pass blev det, trött som gatan nu. Bara att hålla ut nån timme till:)

Jimmy är på kurs ett par dagar igen så jag och barnen är solo. I morgon har Kevin studiedag så jag har tagit ledigt för att vara hemma med dem. Bakning står på schemat. Lussekatter. Ska prova att baka med kesella i år få se om de blir lite saftigare. Annars har jag en tendens att få ganska torra katter.

Jimmy spelade SM i poker i går och kom på 12 plats av närmare 3000 personer. Det gav en summa på 40.000 så grattis till honom.

Nu var tanken att jag skulle ta en svängom med dammsugaren. Den står och skriker mitt namn. KUL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar