fredag 4 november 2011

Dags för ett inlägg

Ja det är fredag kväll och min ledighetsvecka leder mot sitt slut. I morgon vankas det jobb igen. Men än är jag ledig och det innebär att jag tänkte lägga upp lite bilder över vår vecka.

 Jag och pojkarna var på Bio, Tintin....

 I 3D

 Jag har kvällspluggat lite

 Vi har hjälpts åt att laga mat

 Nelson har hittat en ny kompis

 Mormor var hos oss i dagarna tre...Här pysseldags på IKEA


 Jack snaggade sig

 Kevin likaså

 Nelson och Harry fick en fäll..

 Vi var ut till björnö och gick en promenad vid vattnet


 Vi myste tillsammans

Och åt matsäck...

Vi har även hunnit beta av Busborgen, Erikslund, pepparkaksbak, vilda bråkande ungar, mysstund med läsning, ritat, spelat spel, tittat på film mm mm.

En mysig men intensiv vecka, så nu ska det bli skönt att få åka till jobbet i morgon och vila upp sig lite:):)


KRAMAR

1 kommentar:

  1. tack för de fina dagarna vi fick tillsammans
    kram mamma

    SvaraRadera