torsdag 10 november 2011

Torsdag

I går mötte jag upp Sandra för lite shopping. Jag köpte mig faktiskt ett skidställ till vintern. Så nu kan vi vara ute i snön och gräva bäst vi vill:)

Sen blev det lunch, sushi...Min andra gång jag äter det men jag tyckte det var riktigt gott! Så det blir det faktiskt fler gånger, dock åt jag med ett proffs på att käka med pinnar och jag kan väl erkänna att det inte är min starka sida, så efter några tappra försök fick det bli kniv och gaffel.


 Söta Sandra!



EVEREST W SKI JKT F11 BLACK/CERISE

Nya skidjackan....

Nu ska jag lägga mig en liten sväng och vila huvudet och näsan...Sen ska jag möta upp pappa för en lunch innan jag sticker i väg och jobbar,,,

I morgon blir det kryssning!

Ha det bra allihopa!

( och ja, mamma jag kan köpa en mascara åt dig:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar