torsdag 19 maj 2011

Wounderbart....

Just nu känns det verkligen bra.

Det första är naturligtvis att jag fått ett fast jobb. Det känns otroligt skönt. Det andra är att jag i dag fick mess från mäklaren där det stod att en familj har lagt bud på huset, det innebär att vi förhoppningsvis om inget tillstöter kommer att få det sålt. Hoppas nu bara att det kan gå undan så papper och sånt kan skrivas snart så man får det undanstökat.

Jag ser mer och mer fram emot flytten in till västerås. Vårt fina hus som vi köpt där. En enplansvilla precis vad vi ville ha. Det kommer bli kanon.

Fick även lite inspiration av min syster som gått och köpt sig en ny kamera och jag vill ju inte vara sämre så här om dagen åkte jag in till Vässan och köpte mig en ny liten smidig digitalkamera. Har inte orkat installera skivan än men ska göra det i kväll så jag kan börja lägga in lite bilder.

Jag är en otrolig humörmänniska, men just i dag, just nu är humöret på topp!

Längtar tills vi får tillgång till vårt nya hus, när alla nya tapeter ska väljas och när jag får börja inreda på nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar