fredag 6 maj 2011

Jag hatar min bil!

Nej jag är inte ett dugg mer entusiastisk, glad eller på ett positivare humör än jag var i morse. Först mötet på banken. Pensions spar. Jag är noll insatt och brydde mig nog dessverre inte om att bli så mycket mer insatt i dag heller. Bilverkstaden hissade upp bilen och kunde konstatera att vajjern till växellådan är av. 2500kr plus arbete. Jippi! Jävla skitbil!!!

Dessutom får jag inte köra i den nu tills den är lagad och den ska lagas nästa torsdag. Nån som har en bil till övers? Jag hatar bilar, de ska fungera, inte kosta pengar och inte gå sönder...så är det bara. Hur kan en vajer gå sönder på en så relativt ny bil? hmm...

Nåja nu är det fredag och ledighet något att hurra över! När Jimmy kommer hem ska jag åka och handla ( eftersom jag inte kunnat ta min bil under dagen och fixa det tidigare morr) sen ska vi gå ut och åka inlines/kickbike med killarna! Kanske man kan bli på lite bättre humör!

Nu ska jag ringa och fjäska för min mor!:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar