måndag 16 maj 2011

En blind karl...

Tycker nästan synd om min andra halva här hemma, även om det är självförvållat. Han har nu blundat sedan 12 i dag och så fort han tittar så rinner tårarna. Men jag tror det kommer bli kanon när de första dygnet är över och tänk att slippa glasögonen!

HAr ju haft en visning för ett par i dag men har inte hört ngt från mäklaren vilket troligtvis betyder att de inte var intresserade. Jag har en jobbig känsla av att vi kommer att få hålla på ett tag med försäljningen. Hoppas verkligen det bara är en känsla. Har varken tid eller råd med annat.

Känner mig trött och ska snart sjunka ner i min bok. Sen blir det nog en tidig kväll. I morgon ska jag upp i ottan och göra matsäck och köra barnen. Sen väntar ett kvällspass på jobbet!

På återseende!

1 kommentar:

  1. Stackars Jimmy...men blir bra i slutändan iaf!! verkligen tufft gjort!!

    Drygt om ni inte ska bli av med huset än på tag,jag hoppas ni hör av mäklaren snart. Det är verkligen nåt jag bävar för om vi själva skulle sälja.

    Ha en bra dag. Kram kram

    SvaraRadera