lördag 7 maj 2011

Minus 11 kg....

Fick låna mammas bil denna vecka. Är hon inte underbar så säg! Det betyder att vi ska ta tåget ner till Avesta om en timme ungefär. Sen blir vi upphämtade på Krylbo station av självaste mamma.

Tåget går om ca en timme och jag ska fixa lite här hemma innan dess. Kevin har så tråkigt och går bara och väntar här hemma. En timme kan vara lång då man väntar.

Jimmy ska in och spela poker på klubben i kväll, det betyder att jag och killarna blir solo i kväll. Men jag gillar dessa kvällar. Inte just för att Jimmy är borta utan att jag får hela sängen för mig själv. Jag ska göra mig lite lördagsmys i form av frukt och vanilj kesella. Mumma. -11 kg för den som är intresserad utav det. Det går neråt om man säger så. Ibland blir jag illamående vilket kan vara en nackdel. Men det är då jag äter för fort eller för mycket. Det är ju inte så att jag slänger i mig en hel tallrik direkt men eftersom jag högst ska äta ca 2 dl så kan ett par skedar bli för mycket och det tar ett tag att vänja sig kan jag säga.

Solen skiner i dag och det gillas verkligen. Skulle inte vara helt fel att få lite färg på sin bleka nuna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar