onsdag 4 maj 2011

Resultatet blev bra

Hemkommen från en dag i Falun, nu är jag en krullis:) Jag har nämligen blivit permanentad. Faktiskt så blev resultatet inte lika tokigt som jag hade trott. När Malin bad mig vara modell för en permanent höll hjärtat på att stanna. Jag som i princip haft samma vågade frisyr i hundra år skulle helt plötsligt göra nått nytt. Skrämmande tanke. Men nu sitter jag här och känner efter och det känns inte alls så tokigt!

Men dagen i falun gjorde mig fruktansvärt trött så jag ligger redan i sängen. Ja jag inväntar ju Grays så klart men det kan jag lika gärna göra liggandes. Kollar runt på olika sidor på nätet som har tapeter och jag inser att det finns ett hav av olika strukturer, färger och former. Kanske man ska vara lite mer vågad denna gång och satsa på lite färg? Ja inte i alla rum men kanske i något. Är lite sugen på en färgad cool tapet i hallen. Men hur ska man kunna välja?

Vårt hus ligger iaf ute på hemnet nu, hoppas hoppas verkligen att någon vill köpa ett smurfblått hus i sala! Håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar