måndag 16 maj 2011

Better mood

Japp i dag är jag på mycket bättre humör. Filar på det sista hemma innan jag, Jacken och katterna ska ut och åka en sväng i bilen. Klockan ett är det en minivisning för någon som inte kunde komma på den riktiga visningen i morgon.

Har även vart i kontakt med barnomsorgsplaceraren i västerås och det känns både bra och mindre bra. Plus är att hon kunde garantera oss en plats på en av det två förskolor vi sökt till Jack, vilket är väldigt bra med tanke på att det ligger aldeles bredvid skolan som Kevin ska gå på. Sen det som var mindre bra är att vi inte kan börja skola in före den 8 augusti. Det betyder ca 3 veckor som Jack 5 år måste vara hemma själv medan vi jobbar. Nej jag skojja naturligtvis, men vi måste lösa det på någotvis!

Jag kan bli lite putt på sånt, jag menar Dagis överlag som ska ha semestrar osv. Tänk om vi på min avdelning beslutade att inte ta in några nya patienter under mitten av juni till slutet av juli? - Tyvärr vi har semester och det är bara vikarier då så inga nya hjärtpatienter. Ok, jag vet att det kanske inte är direkt samma sak, men på nått sätt så tycker jag att det är ett dumt system.

Ja det får bli mitt kommande projekt, att försöka hitta en lösning på det problemet.

För allt löser sig ju!

Jimmy har åkt i väg in till västerås för sin operation. Lycka till! Kommer bli jätte bra!

Nu måste jag slipa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar