måndag 9 maj 2011

Lapar sol på min lediga dag!

En ledig dag i solen är aldrig fel. Ska försöka få lite färg på mitt bleka ansikte. Äntligen sommarvärme! Tänk vad lite sol och värme kan göra med själen.

Har fått erbjudande om att få tillsvidareanställning på hjärtavdelningen vilket är jätte kul. Däremot har jag bara fått erbjudande om att vara tillsvidare anställd på 75% efter som det är de jag jobbar nu. Det är ett val jag själv har gjort eftersom jag prioriterar att få vara hemma med barnen mer nu när de är små. Men jag vill inte ha en tillsvidaretjänst på 75% utan jag vill ha heltid i botten men fortsätta jobba 75% nått år till för att sen kunna ha möjligheten att jobba 100% när barnen blir lite större.

Jag har mailat min förfrågan och vi får hoppas att det går att lösa. Annars så får jag nog bredda mina vyer:) Det är en sak jag åtminstone har lärt mig, att lyssna på mig själv och min vilja. Ja ja det återstår att se.

Nu är det dags för lite lunch ute i solen!

HA det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar