torsdag 26 maj 2011

snark...

Sjukt trött. Trots att jag la mig tidigt i går så kunde jag inte somna. Vred och vände på mig och klockan blev bara mer och mer. hatar bokstavligtalat dessa kvällar. Kvart över sex i morse hade jag två virvlar i sängen bestående av Kevin och Jack. Bara att kliva upp.

Om en timme är det besiktning också. Hoppas det går snabbt och smärtfritt. Att vi slipper ha folk rännande här mer nu. Slippa tokstäda och gno i 24/7.

HAde tänkt åka ner till Avesta en sväng i dag men vädret är inte direkt lockande. Kallt och regnigt. Vette katten om jag är så sugen längre. Visst kul för pojkarna, men i regn? Njae det kan övervägas. Vi får vänta ett par timmar och se.

Nu ska jag dammsuga av en sista gång sen skiter jag i det här.

ZZZZzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar