torsdag 26 maj 2011

Back in buisness!

Hej!

Har haft problem med att komma in på bloggen ett par dagar, så vips så kom jag bara in. Konstigt, men bra att problemet är löst!

Resan till cypern är bokad och betald och det känns underbart! Längtar bort till värmen, till sanden, vågorna, maten och glada barn...

(Bild lånad från www.fritidsresor.se)

Barnen hoppar och skuttar av lycka och det är härligt att se!

Annars så har min vardag bestått av jobb, fixa papper på dagisplatser, skrivit papper på huset ( Yes vi har en köpare!) och i dag har vi ( läs jag) skrubbat huset inför besiktningen i morgon. Hoppas att det går bra, behöver lite flyt nu känner jag!

I morgon är det först som redan skrivet besiktning, sen ska Kevin hämtas från skolan och vi ska åka ner till avesta och träffa "bästis" med barn. Kevin ser fram emot en träff med Alex. Vi ska gå en sväng på stan och åka lite karuseller. Tror det blir en bra dag!

Jimmy är på APT ( läs fest) med jobbet på Björnö i kväll, så vi ses först i morgon kväll. Sen väntar jobb för mig lördag och söndag.

Hoppas allt är fint med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar