tisdag 3 maj 2011

Amoure Migel...

Då har han kommit, med posten iaf. Mitt fadderbarn. Vilken känsla! En pojke på 8 år från Benin i Afrika. Innan lite googlande så hade jag inte den blekaste om vart det låg. En beskrivning fanns med i paketet...Han är föräldralös, bor på en SOS Barnby, älskar att spela fotboll och dansa. Skolan var ingen hit, men ett nödvändigt ont, han gillar kött med ris och färgen rosa!:)

Tänk att få möjligheten att hjälpa ett barn. För ynka 200 kr i månaden kan han få det så mycket bättre! JAg vet att jag puffat för det tidigare, men tänk efter hur lite 200kr är för oss! Gör nytta, hjälp ett utsatt barn!

Jag och pojkarna ska gå ner och köpa honom en riktig fotbollströja och skicka med i vårt första brev. Hoppas att han svarar:)

HA en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar