tisdag 31 maj 2011

Kungen

Det är ganska mycket ståhej kring kungen i dagarna. Har han vart på strippklubb? Finns det bilder? Ljuger han? Ärligt tycker jag synd om honom. Det kan banne mig inte vara lätt att vara kändis och framför allt inte kung. Vad man än säger eller inte säger så kommenteras det i media. Vad du har för kläder på dig och varför dissas eller hissas...De kan inte göra något utan att hela sverige, ja till och med världen får veta om det. Stackars människor.

Om nu kungen gick på stripklubb för 20 år sedan är väl ingen big deal. Han är människa som alla andra. Nej jag tycker synd om honom.

Själv har jag nyss vart ute och klippt häcken. I förd svarta haremsbyxor, svart gammalt linne, foppatofflor, en slarvigt uppsatt knut och inget smink och inte en jävel tog ett kort på mig. Men så är jag ju inte så känd heller. Tur för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar