söndag 15 maj 2011

Bajshumör...

Ibland känns det som om jag skulle behöva ladda ur helt för att kunna ladda om. Lägga mig ner och gråta massor, få ut massa funderingar, grubblerier, ilska, upprördhet ja you name it! Just nu är jag otroligt spänd hela tiden, som en liten tickande bomb som snart smäller.

Känner mig irriterad på små skitsaker. Ni som känner mig vet hur jag fungerar när det gäller just små skitsaker. Jag lägger en liten skitsak på en plats, slänger på en till liten skit sak, en till och ytterligare en till, sen börjar högen med skitsaker bli ganska stor och då är den där högen med massa skitsaker plötsligt ingen liten skitsak längre.

En av mina nackdelar är att jag är ganska långsynt. Som när det kommer till människor tex. Jag försöker alltid gå in med en bra attityd vid första mötet med en människa, visa en bra sida. Får jag inte den sidan tillbaka då kan den människan inte förvänta sig att jag ska komma och stryka medhårs på väldigt lång tid. Människor jag gillar och tycker om vet det, känner det och jag visar mer än gärna att de betyder mycket för mig. Däremot kan jag vara totalt iskall mot dem jag inte gillar. Och egentligen varför ska man spela ett spel?

Nåja..nu handlar inte detta om någon speciell person men det är ett sätt att beskriva hur jag är lite som person och hur jag fungerar. Så är de med dessa skitsaker. Har de väl uppstått så har jag svårt att släppa och ge dem en chans.

Vilket ointressant inlägg för er, men ibland är det bara så himla skönt att få skriva av sig. Nu ska jag kolla på P.S I love you och gråta ur mig massa tårar så kanske jag vaknar på en bättre sida i morgon! Hoppas det för Jimmys skull som fyller 30 år i morgon. Dessutom ska han operera ögonen på sin födelsedag så jag lär vara lite standby i fall att han skulle må halvtaskigt när han kommer hem. Dessutom har vi första visningen i morgon.

Ha en fucking jäkla bra kväll!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar