måndag 2 maj 2011

Undrar om de ser att clowner inte ler...

Ledig dag fast ändå inte. Var nämligen in till jobbet på en tre timmar lång föreläsning om ischemi och arytmier. Mycket bra men jag får en klump i magen när jag inser att jag en dag bör kunna allt det där. Men jag inser att man får ta en sak i taget och förlita sig på sina otroligt kompetenta kolleger.

Innan jobbet var LaFamilia ner på stan och shoppade loss lite. Eller lite och lite:) Kevin köpte inlines, skydd och ny hjälm. Jack var inte sämre, atlantislego, kickbike och lasersvärd. Själv köpte jag ett par grymt snygga Lacoste skor till Jimmy i födelsedagspresent. Ja han fick dem i dag eftersom han dels var i behov av det och han var ju iaf tvungen att prova. Lever man ihop med en plattfot till kille kan man inte direkt köpta allt som man själv tycker är snyggt! Det måste sitta bra på den platta foten också. Så glad att Jack inte går i sin fars fotspår..haha...med det menar jag att han inte har en tillstymmelse till plattfot. Är även otroligt glad att han slipper fräknar och har fått min hud. Jimmy bränner nämligen upp sig så fort solen tittar på honom och han måste alltid smörja sig med faktor BARN:) Stackarn...Men han har ärvt mycket bra saker av sin far också...kommer bara inte på nått just nu:)

Annars är det väl inget nytt på fronten..

Undrar om de ser att clowner inte ler...

För hjältarna har redan dött, av avundsjuka, sorg och svek,,,

Två rader som jag diggar mycket just nu....De är så tragiska, men ack så sanna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar