lördag 7 maj 2011

En solig och skön dag i Avesta

Har haft en lugn och skön dag hemma i Avesta. Avesta kommer alltid att kallas hemma för mig. Vi har solat, slappat, köpt glass, besökt lekparken, umgåtts och ätit god mat. En tipp topp lördag med andra ord!

I morgon är det jobb för mig som gäller, hade jag vetat att vädret skulle bli så här i helgen hade jag aldrig bytt min fredagkväll mot en söndagkväll. men nu är det bytet gjort och det är bara att åka in och jobba av några timmar. Är ju ledig måndagen så det är ju skönt iaf. Har till och med fått lite färg i ansiktet och det gillas!

Nu ska jag slökolla lite på tv sen ska jag läsa lite och ev kolla klart på min film om Nelson Mandela som jag påbörjade i går kväll.

Jag i min permanentade look, dock har lockarn beslutat sig för att inte finnas mer, så nu är det ganska rakt igen:)

Nej nu orkar jag inte med detta mer. Tvn lockar mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar