tisdag 7 februari 2012

Tänkte starta en insamling på min blogg. Den kommer heta, rädda Sara. Inte för att jag sitter i klistret och är tvungen att mata mina barn med nudlar de kommande månaderna, nej inte så men...det har trillat in så många erbjudanden som jag verkligen inte vill tacka nej till.

Men alla erbjudanden kostar en hel del pengar. Så finns det någon vänlig själ där ute som har lite extra kosing över som de inte vet vad de ska göra av dem på så mottages det varmt av mig:)

Just nu är jag väldigt tillfreds mina vänner. Det är länge sedan jag hade så mycket "kompistid". Visst har jag mnga vänner och nära sånna, men jag kanske inte alltid har haft tiden och prion att få in allt på mitt schema. Men jag märker hur otroligt bra jag mår över att få vara "Sara" och umgås med vänner. JAg älskar att vara "mamma Sara" också. Men det är så otroligt viktigt att få vara ensam ibland också.

Jobbet har givit mig så många nya bekantskaper. Killar och tjejer som blivit mina närmsta. Som bjuder in mig, som vill ha med mig på saker. De är helt underbara.

Det som är det bästa med mitt och Jimmys förhållande är att vi kan ge varandra frihet. Han kan åka på sitt och jag på mitt. Det behövs verkligen. Jimmy åker några dagar till Irland i slutet av februari. Det har inte alltid känts bra att ge för mycket frihet, men jag har jobbat mycket på det och i dag har jag inga problem med det!

Nu ska jag göra mig i ordning för ännu en jobbkväll!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar