söndag 26 februari 2012

Det här med vikt är ju ett ständigt samtalsämne. Helst när man jobbar med 90% kvinnor. alla går på diverse dieter, ena veckan LCHF, andra veckan GI, LCHQ har ju även kommit nu. Dieter där man bara dricker, bara äter soppor, dieter med bara frukt, dieter på bara luft, viktklubb, viktväktarna....

Jag vet hur det är att banta. Jag vet hur det är att byta diet om och om igen. Men även om det låter klychigt så tror jag på att äta av allt men mindre potioner. Det mår kroppen absolut bäst utav. Nu äter ju jag så atomatiskt men jag tror att alla skulle må bra av den dieten.

Jag kan äta precis vad jag vill. Jag kan äta en pizza om jag är sugen på det, men det räcker med en liten bit. JAg äter godis men bara nån bit sen är jag nöjd. Nu har ju jag det så att jag inte kan äta stora potioner och har en klar fördel där. Men som sagt jag tror att alla skulle må bra av den metoden!

Sen kan jag bli lite halvtrött på människor som redan är smala och nästan för smala därtill, som byter dieter fram oc tillbaka. Ät sunt och träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar