tisdag 14 februari 2012

Domen är här...

13.00 kirurgen.

Först beslutade läkaren jag träffade att vi skulle avvakta med op eftersom jag i nuläget inte haft mer besvär, men om besvären skulle återkomma skulle jag bli inlagd och få optid direkt. Fine.

Sen kollade han mina provsvar. Leverproverna var ju inte de finaste och nej det beror inte på för stort intag av alkohol utavn på att levern och gallan hör ihop. Då ändrade han sitt beslut och nu väntar jag tid för operation. När det blir har jag än så länge ingen aning om, men det kommer att bli av.

En titthålsoperation och man är hemma redan samma dag, inga konstigheter.

Kvällen på hjärtat har vart lugn. Fick vara på team 2, vilket nu är "hia" team. Men som sagt det har vart en lugn och skön kväll. Nu skaj ag försöka sova lite för att innfinna mig på jobbet i morgonbitti igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar