torsdag 9 februari 2012

Det känns i både kropp och knopp att man har jobbat en vecka igen, men nu är det meningen att jag är ledig till nästa torsdag, alltså en hel vecka. Frågan är bara hur troligt det är. Det är rent utsagt kaos på jobbet nu. Det är personalbrist och på det är det många som är sjuka. Så att jag blir ledig en hel vecka uatn att bli utbeordrad eller inringd det är inte troligt...

Redan innan jag gick hem blev jag tillfrågad om jag kunde jobba kväll i morgon. Men i morgon orkar jag inte. Nu måste jag få vara ledig känner jag.

Nästa fredag är det klinikfest, ska bli jätte roligt! Maskerad och hollywood tema. Ser jag mycket fram emot!

Nu ska jag och Kevin snart åka och köpa ett par nya skridskor, de ska åka i skolan och när han tog fram sina var de på tok för små...De växer fort...

ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar