onsdag 1 februari 2012

Det brinner i knutarna!

Hej och hå,,,

Gjorde möjligtvis en tabbe i går kväll. Slutade 22 och åkte hem och tvingade Jimmy att se ett avsnitt av Dexter med mig. i morse vaknar jag 5.20 över att Jack ligger som ett plåster på mig. Lite längre ner vid mina ben/fötter ligger Kevin.

Svårt att sova då så det var bara att traska upp. I väg och jobba lite för att vid tolv åka förbi donken och slänga i oss en snabblunch. kl 13 började brandutbildningen. Praktiska övningarna var roligast, då man fick kasta filt över brinnande docka och släcka bränder med olika släckare.

Under föreläsningen satt jag och Jacob och gjorde vikgubbar, sånna där som man gjorde när man var liten, den ena gör huvudet, den andra kroppen osv...Kvaliten är hög:)

Efter det åkte jag hem till La familia och åt lite mat, duschat och nu inväntar jag läggdags för småttingarna så jag kna plöja ett par avsnitt av Dexter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar