lördag 25 februari 2012

De senaste dagarna har det droppat ute, fåglarna har kvittrat och solen har gett sig tillkänna. Vårkänslorna kommer krypande och jag mår så där pirrande bra. Jag behöver sol, jag behöver värme och jag behöver våren.

Dessutom har jag massor att se framemot i år. Det gör att man mår så mycket bättre. Men det kostar att ligga på topp, ganska mycket också, men ni glömmer väl inte insamlingen "rädda Sara". Dock har det inte kommit in allt för många bidrag.

Får försöka jobba lite extra så kosingen rullar in:)

Shopping i London i april, shopping och nöje i Götet i Maj. I juli blir det en veckas solsemester med killarna, mamma, Torkel, Lisa och Emil i Spanien. Så ni förstår att pengarna behöver rulla in för att det ska kunna rulla ut:)

Där efter har Jimmy semester och då skulle det vara välbehövligt att hitta på något tillsammans vi också!

Sen har vi börjat spåna om en resa till New York nästa år. Det kommer att kosta. Men ett år har jag på mig att spara så drömmen är inte omöjlig.

Många av mina nöjesresor sker tillsammans med mina goa vänner. Men jag har insett hur bra man mår utav att umgås med människor man trivs tillsammans med och hur bra förhållandet mår om man har en hel del frihet i det. Jimmy han har sina resor och sina hobbys med sina vänner, samtidigt som jag har mitt. Däremmellan har vi tiden för varandra...Man lever bara en gång!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar