tisdag 28 februari 2012

It´s a hard day...nothing but a hard day....

Suck, pust och stön. Klockan är bara 19 och jag är färdig för sängen. Ja kanske inte helt men skulle jag lägga mig nu skulle jag somna på en sekund. Är så himla trött. Det är resultatet som blir efter en sömnlös natt.

Hämtade mamma i morse och begav oss till  polisstationen. Jag knäppte kort för passet men ungarna fick inte ta kort då man var tvungen att ha underskrift av båda föräldrarna och det blir ju lite knepigt just i dag när den ena pappan befinner sig i Avesta och den andra i Dublin. Bad timeing. Aja får åka tillbaka sen. Dessutom glömde mamma sina handskar där så jag ska åka ner och hämta dem i morgon, om de är kvar! Men  vem stjäl på polishuset? JA finns kanske en hel del??!

Sen har vi vart på Vallby och kollat på djur och även hunnit med Åsby. Mycket fint, men för lite kosing:(

Nu är jag precis hemkommen efter att ha kört mamma och barnen till avesta.

Är så purskans trött så i natt hoppas jag verkligen på massa sömn! Håll tummarna för mig!

Tack finaste mamma för en mysig dag och för att du/ni ställer upp så mycket på pojkarna och oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar