tisdag 14 februari 2012

alla hjärtans dag

Där kom den. Jag visste det. Extra jobb i dag och i morgon. Men det ger kval och kval är bra betalt. Pengar jag behöver inför vårens och sommarens bravader. Så jag ska inte klaga.

Kl 13.00 ska jag infinna mig på kirurgmottagningen. Ska träffa en läkare och prata om min galla. Få se vad som händer efter det. Kommer de ta bort den eller ska den fint få sitta kvar?

efter det blir det att jobba som sagt. Hoppas på en relativt lugn kväll, känns som att det skulle vara skönt. Vaknade i morse och kände mig lite förkyld. Nu känns det dock bättre så jag hoppas att det bara var en "grej".

Alla hjärtansdag är det i dag också. Blir inte så stora ovationer för min del. En extra kram till nån gullig patient på jobbet kanske?!

Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar