söndag 19 februari 2012

Min fina vän...

Go kväller!

Helgen har vart soft. Fredagen var det ju som redan visats fest. Lördagen sov jag mest bort. Inte för att det var alkohol inblandat på fredagen utan för att min förkylning krävde det ( ok, lite alkoholens fel också) vaknade nämligen 12.30, somnade om 13.30 och vaknade igen kring 16. Så nog sov jag bort dagen allt.

Ibland behöver kroppen sova ut. Min förkylning är inte helt ok än. Snorar och fräser. Ont i vänster lunga vid djupandning..kanske dags att ge sig själv en diagnos igen:)

Nja det går nog över. I dag har jag iaf haft kvalitetstid med Karin. Bio stod på schemat. En gång i Phuket, so mjag och Karin kom övverens om så får den 2,5 av 5 toasts. Efter bion blev det en varm choklad på Cornetto. Väldigt trevligt!

Nu ska jag slötitta på tv, sen blir det sängen. I mmorgon är en ny dag.

Fina karin! En kväll i Avesta..Kvällen då KArin fick ett smeknamn hon helst av allt vill glömma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar