måndag 27 februari 2012

Alldeles för få timmar sömn i natt. Gick och la mig strax efter 23. Läste några sidor ur min bok och bestämde mig sen för att sova. Men nej. Efter ett tag tog jag upp läsandet igen, spelade lite på telefonen och vips var klockan 01.30 när jag kollade på den igen. FAN.


Bad till gudarna ( som jag förövrigt bett till tidigare och insett att det inte finns en jäkel där uppe som har makten att kalla sig gud) att ungarna skulle sova längre i dag, men Nej. dessutom innan kl6. Låg kvar i sängen och små slummrade lite, men blev väckt gång på gång...

Jack gör si....Jack gör så...Kevin gör si....Kevin gör så...

Bara att knata upp.

Snart ska vi hämta mamma vid tåget, sen ska vi till polisen och ta nya pass.

Längtar redan till kvällen då jag lovar att jag inte kommer att ha några större problem med att somna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar