fredag 24 februari 2012

God kväll!

Ligger i sängen. En dubbelsäng helt för mig själv. Många skulle nog uppfatta det som tråkigt och tomt, men jag älskar det! Ja kanske inte jämt, men så här ibland. En hel säng helt för mig själv, ingen som snarkar, bufflar omkring eller snor mitt täcke..Jag kan sprida ut mig över hela sängen och bara sova som en prinsessa...

I morgon ska jag hämta hem barnen. Blir nog inga större utsvävningar än så. Gladiatorerna är ju ett måste här hemma och killarna brukar sitta bänkade framför det. Så en mysig hemma kväll tillsammans med mina små hjärtan.

Var på stan i dag innan jobbet tillsammans med Sandra. Egentligen skulle jag inte shoppa något utan bara vara med som moraliskt stöd. Men, idag, just i dag hittade jag väskan jag letat länge efter. Det stod Sara på den. Den ropade efter mig när  jag gick ut från affären så jag var tvungen att gå tillbaka och ta med den hem!

Köpte även en lite speciell olja för håret i dag, ska se om det fungerar. En jobbarkompis tipsade om denna lite annorlunda hårprodukt. Men tydligen ska håret växa massor och få jätte bra kvalite, så jag lär ju testa! Återkommer med mer info om det fungerar!

Nu ska jag läsa ut min bok, bara några kapitel kvar nu...

Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar