onsdag 15 februari 2012

Är det inte en liten förkylning som börjar komma krypande. Förra veckan fick alla i familjen en släng av någonslags magsjuka. Alla utom jag. Jag brukar säga att jag hellre tar en förkylning i stället för en magsjuka då det är bland det värsta jag vet. Så nu verkar drömmen!? ha slagit in. Torr/tjock i halsen och ena näsborren rinner. Mysig information.

I morgon blir det ett kvällspass och sen är jag ledig igen. På fredag ska vi först ner till Avesta och lämna Kevin som ska vara där över helgen och sen ska jag på klinikfesten. Det är typ vad veckan har att bjuda på.

I morgon innan jobbet ska jag ner på stan med Sandra och inhandla en pistol. JA inte en riktig då utan en att ha på maskeraden. Sen ska jag inhandla lite smink och andra nödvändigheter.

I går fick Jack med sig ett A4 papper hem, mitt på arket fanns en bild på onom och runt bilden fanns massa pratbubblor med meningar som kompisarna på dagis sagt om honom.

- Jack är fin
--Jack är bäst
- Jack är rolig att leka med
-jack dansar som Erik Saade
-Jack är snäll
-Jack spelar som Erik Saade

Så gulligt!

Nu ska jag snart stoppa de små i säng och sen blir det lite slappa av för mig och en väldigt tidig kväll! Ska bli skönt!

Heipa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar