tisdag 8 mars 2011

You talking to me?

God morgon!

Har sovit dåligt i natt, jag hatar de nätter jag sover dåligt. Jag är så beroende av att få sova mina timmar, annars blir jag inte människa. Nåväl, det går inte att göra så mycket åt det nu. Bara bita i det sura äpplet och kämpa sig igenom dagen.

 Jag och Jack ska snart åka ner på stan och gå in på banken. Efter det kör jag honom till dagis. Sen ska jag hämta upp Erica och vi ska ta oss in till västerås för en lunch innan kvällspasset börjar. Hoppas det blir en bra kväll! Och jag hoppas att jag slipper träffa på vissa, tyvärr är det så.

Jag blir så förbannad på hur vissa människor beter sig, hur man behandlar andra och vad vinner de på det? Jag försöker åtminstone att alltid skapa ett bra första intryck på människor, att de ska se mig som positiv. Samtidigt försöker jag möta människor på ett humant sätt. Men om jag bara får skit slängd tillbaka, då är jag tyvärr inte den man ska tro att man kan vinna tillbaka. Jag är nog ganska långsynt, men jag vägra ta att människor kan bete sig hur som helst utan att någon säger till.


 Hon lär snart bli varse det.





Nåväl, dags att göra sig klar för dagens bravader...Clear!

1 kommentar:

  1. hörredudu....välkommen till blogspot:)!! Fin blogg också:)

    Tyvärr finns det idioter överallt ju. Slutar den ena kommer det tyvärr nån annan. Suck och stön. Man får hålla sig till de man känner att man tycker om och går ihop med,då står man iaf ut. I know!!! Många många kramar på dig!!

    SvaraRadera